• تهران، خيابان شهيد بهشتی، خيابان قائم مقام فراهانی، كوچه ميرزا حسنی، شماره 24

  • ورود کاربران
  • 9821-42515

لیزر های تخصصی و فوق تخصصی پوست و مو

شادابی و جوانسازی پوست با الماسی به نام کلاژن

یکی از پروتئین‌هایی که به‌ فراوانی در بدن انسان یافت و در ساختار پوست، مو، ناخن، غضروف‌ها، استخوان‌ها و مفاصل وجود دارد کلاژن نام دارد. حدود ۳۰ درصد کل پروتئین‌های ساخته و ذخیره‌شده در بدن انسان را کلاژن‌ها تشکیل می‌دهند. کلاژن عنصری حیاتی در استحکام و جوانسازی پوست است. با افزایش سن، ساخت و ذخیره کلاژن در بدن کاهش ‌یافته و پوست دچار افتادگی، پیری و چین ‌و چروک می‌شود.

لیفت صورت

در این روش بافت‌های پوست و صورت انسان با استفاده از تکنیک‌های مختلف باعث زیباتر، سفت ‌تر، کشیده‌تر و جوان‌تر شدن پوست صورت میشود. اساس این کار حذف سلول‌های مرده و کم‌تحرک و پوست‌های شل‌شده اضافه و جایگزینی آن‌ها با موادی که باعث کشیده‌تر، شفاف‌تر و جوان‌تر شدن پوست میشود، میباشد.

مهم ترین اهداف اصلی لیفت صورت و گردن

از بین بردن چربی ها و آلودگی‌های پوست
از بین بردن زخم‌های پوستی
کاهش چربی اشباع شده در ناحیه چانه و گردن
از بین بردن تیرگی پوست چانه و گردن
از بین بردن چین‌وچروک چشم‌ها و پیشانی
سفت کردن پوست
افزایش شادی و طراوت پوست
جوان‌سازی چهره
از بین بردن غبغب

عواملی که باعث افتادگی و پیری پوست می‌شوند

افزایش سن
کاهش وزن
استرس
وراثت
استعمال دخانیات
مصرف مشروبات الکلی
آلودگی هوا
قرارگیری بیش از حد در معرض نور خورشید
آسیب‌های پوستی، زخم‌ها و جای جوش‌

انواع روش های لیفت صورت

لیفت صورت به روش هایفوتراپی

در این روش برای تحریک سلول‌های پوستی جهت تولید کلاژن بیشتر و جوان‌سازی پوست، از امواج فراصوت با شدت بالا استفاده ‌میشود. اساس این کار دادن گرمای بیش ‌از حد به ناحیه مورد نظر و آسیب رساندن به سلول‌های آن منطقه است.
این روش از این جهت که لایه‌های زیرین پوست را به‌صورت عمقی مورد هدف قرار می‌دهد، روش بسیار ایمنی بوده و به‌شکل اثرگذاری ظاهر پوست را جوان می‌کند. در این روش تمام مراحل در لایه‌های زیرین پوست می‌افتد و مدت‌زمان برخورد امواج به ناحیه مورد نظر کمتر از ۱ ثانیه است، به‌همین علت سطح بیرونی پوست کاملاً سالم می‌ماند.

لیفت صورت به روش آر اف فرکشنال

روش فرکشنال ترکیبی از دو روش جداگانه بوده و برای ایجاد حالت ارتجاعی و احیای شادابی و طراوت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش امواج رادیوفریکوئنسی و میکرونیدلینگ با یکدیگر ترکیب میشوند و باعث جوانسازی پوست میشوند.
در این روش ابتدا امواج فریکوئنسی با تحریک سلول‌های پوستی و با ساخت کلاژن بیشتر، افتادگی‌های صورت را برطرف کرده و پوست را سفت‌تر می‌کند. سپس امواج میکرونیدلینگ با محو کردن جای جوش‌ها و آکنه‌ها، پوستی شفاف‌تر و جوان‌تر را برای فرد به ارمغان می آورد. در این روش هیچگونه تهاجمی روی پوست فرد انجام نمیگیرد و برای کسانی که از تیغ جراحی و تزریق ترس دارند بسیار کارآمد میباشد.

لاغري با دستگاه RF VACUUM

یکی از بهترین روش‌های لاغری موضعی، ترکیب RF و وکیوم می‌باشد. دستگاه وکیوم باعث نفوذ بهتر امواج رادیو فرکانسی و سوخت و ساز چربی ها میشود. در این روش در هر جلسه هر سه مورد به صورت همزمان انجام میگردد تا بیشترین تخریب در سلول ها ایجاد شود.
یکی از ویژگی های رادیوفرکوئنسی این است که علاوه بر لاغری موضعی، با ارسال انرژی و هدف قرار دادن کلاژن، باعث سفتی پوست شود. برنامه درمان با هدف فرم‌دهی به بدن و لاغری موضعی ناحیه‌هایی مانند صورت و گردن، بالای بازوها، شکم، ران، باسن، لگن، زانو، ساق پا، مچ پا و سینه آقایان طراحی می‌شود. لاغری موضعی با دستگاه آر اف درمانی غیرتهاجمی و غیرجراحی است و برای انواع پوست مناسب است.

لیزر فوتونا

لیزر فوتونا یا جوانسازی و لیفت (4 بعدی) یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست به صورت غیر تهاجمی و کارآمد می باشد. در این روش، درمان از روی پوست و داخل دهان آغاز و باعث استحکام و شادابی پوست می شود. در واقع جوانسازی 4 بعدی طی 4 مرحله با طول موج متفاوت بر روی لایه های عمقی، میانی و سطحی پوست، درمان صورت می گیرد.

مرحله نخست: خط خنده
در این مرحله از داخل دهان گرمای کمی به پوست وارد تا با منقبض شدن کلاژن ها، لیفت پوست در ناحیه خط خنده انجام شود.
مرحله دوم: جوانسازی
با اثرگذاری بر لایههای زیرین پوست و تکمیل شدن اثر مرحله خط خنده، باعث بازگرداند شدن استحکام به بافت پوست میشود.
مرحله سوم: فرم‌دهی پوست
اعمال گرما به ناحیه عمیق پوست، جهت تکمیل شدن دو مرحله قبل انجام می شود تا لیفت و حجم دهی پوست انجام شود
مرحله چهارم: لایه برداری سطحی
انجام لایه برداری سطحی پوست، باعث شفافیت صورت می شود و در صورت نیاز بیشتر به لایه برداری، امکان تحریک شدن و خشکی پوست تا چند روز وجود دارد.

لیزر اسکارلت

لیزر اسکارلت روشی ایمن، موثر و نوین برای جوان‌سازی، درمان پیری و بهبود استحکام پوست است. اسکارلت RF یک فرکانس رادیویی پالس کوتاه همراه با درمان میکرونیدلینگ پوست میباشد، که تراکم پوست را بهبود بخشیده و افتادگی‌های آن را از بین می‌برد.

لیزر اسکارلت با تحریک تولید کلاژن، علاوه بر سفت شدن پوست، حجم پوست و میزان الاستین آن را نیز بهبود می‌بخشد. در نهایت پوست خاصیت ارتجاعی و کشسانی خود را دوباره به دست آورده و بافت آن بهبود پیدا می‌کند. از طرفی، این روش درمانی جدید می‌تواند منافذ پوست را به حداقل ممکن برساند و جای زخم و جوش ها را درمان کند.

کاربردهای لیزر اسکارلت

درمان جوش‌های فعال
بازسازی کلاژن‌های از دست رفته پوست
لیفت، کشیدن و سفت کردن پوست
کاهش منافذ باز پوست
کاهش و بهبود رگ‌های برجسته زیر پوست
درمان اسکار پوست ناشی از تابش نور خورشید
صاف کردن پوست و از بین بردن خطوط ریز
کاهش تیرگی و یکسان کردن رنگ پوست

لیزر وکتوس

لیزر وکتوس دستگاهی قدرتمند و سریع در رفع دائمی موهای زائد است. طول موج لیزر آن، ۸۰۰ نانومتر بوده که به دلیل جذب بالا در ملانین در تایپ های پوستی ۱ تا ۴ قابل استفاده و موثر است. این لیزر علاوه بر تاثیر مطلوبی که در از بین بردن موهای زائد بدن دارد در رفع تیرگی های پوستی نیز موثر می باشد.

ویژگی های دستگاه لیزر وکتوس

دارای تاییدیه FDA آمریکا
مجهز به اسکنر با تشخیص تایپ پوستی
شامل دو سایز هندپیس کوچک و بزرگ
سیستم کولینگ تماسی
بسیار قدرتمند و سریع
مناسب تایپ های پوستی ۱ تا ۴

این دستگاه مناسب چه کسانی است؟

افرادی که جنس موهای آن ها نازک و ضعیف است.
تقویت رشد موها
افزایش حجم و پرپشتی موها
یک درمان مکمل برای ریزش مو
جلوگیری از پیشرفت طاسی در مردان و زنان
افرادی که کاشت مو انجام داده اند
افزایش اثرگذاری عمل کاشت مو

لیزر جنتل

رشد مو، ۳ مرحله دارد:
آناژن (مرحله‌ی رشد) : تار مو در بهترین حالت خودش قرار دارد.
کاتاژن (مرحله‌ی پسرفت) : تار مو شروع به سست شدن می‌کند.
تلوژن (مرحله‌ی ریزش) : تار مو می‌ریزد و یک تار موی جدید جایگزین آن می‌شود.
الکساندرایت جنتل، دستگاه لیزری است که فولیکول مو را در ریشه هدف قرار داده و قدرت مورد نیاز را به همراه سرعت بالا و راحتی، برای هر نوع پوست به ارمغان می‌آورد.

مهم ترین ویژگی دستگاه لیزر جنتل

رفع دائمی موهای زائد برای انواع پوست
رفع لکه‌های ناشی از تابش نور خورشید
ترمیم و جوان‌سازی نواحی پوستی آسیب‌دیده
درمان سرخی صورت و رگ‌های مشخص روی صورت
سفت کردن پوست

لیزر اربیوم

لیزر اربیوم یکی از روش ‌های از بین بردن چین و چروک و رفع ایرادات پوستی میباشد. این دستگاه به‌ عنوان یکی از پیشرفته‌ ترین راه‌ های رفع مشکلات پوستی است و طرفداران بسیاری دارد. جوانسازی پوست از طریق لیزر با لایه‌ برداری و در مدت‌ زمان کوتاهی انجام می‌گیرد.

نحوه کار لیزر اربیوم چگونه است؟

لیزر اربیوم با برداشتن یک لایه از سطح پوست با استفاده از انرژی خود، باعث جوانسازی و رفع مشکلات پوستی می‌شود. لایه ‌برداری پوست با استفاده از حرارت به وجود آمده، در سطح پوست انجام می‌گیرد. در واقع با تبدیل انرژی لیزر به انرژی حرارتی در قسمت مورد نظر پوست، لایه‌ برداری پوست انجام می‌شود. پس از لایه‌ برداری مشکلات پوست پس از چند روز برطرف شده و جوانی و شادابی را برای پوست به ارمغان می آورد.

کاربرد لیزر اربیوم برای درمان اسکار آکنه و از بین بردن جای جوش

لیزر اربیوم علاوه ‌بر لایه‌ برداری سطح پوست و جوانسازی، کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد. از جمله مهم‌ترین کاربرد لیزر اربیوم درمان اسکار و آکنه‌ های پوستی و از بین‌ بردن جای جوش است. از جمله کاربرد های مهم و اساسی لیزر اربیوم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

روشن ‌سازی پوست
درمان انواع خال‌ ها و زگیل ‌های پوستی
حذف سوختگی، بخیه و آبله مرغان
پاک‌کردن تاتو و حذف ضایعات پوستی
درمان عروق و رفع تعریق بدن
حذف چربی های اضافی پشت پلک

فرکشنالCO2

لیزر فرکشنال با ایجاد ستون های تخریبی در پوست، عمل لایه ‌برداری را انجام می‌دهد. به دلیل سالم بودن بافت‌ های اطراف ترمیم، عمل لایه‌ برداری سریع‌تر انجام شده و عوارض لیزر را به حداقل می‌ رساند. علاوه ‌بر لایه ‌برداری، به‌ دلیل ایجاد حرارت در مجاورت ستون ‌های تخریبی پوست، استفاده از این لیزر موجب افزایش سرعت بازسازی سلولی و تحریک کلاژن‌ سازی پوست می‌شود.

کاربرد لیزر فرکشنال برای جای جوش و رفع چین و چروک

از این لیزر برای از بین بردن لک صورت، جای جوش و زگیل های پوستی نیز استفاده می‌شود. از مهم‌ ترین کاربرد های این لیزر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
درمان لکه‌ های تیره‌ی پوست
از بین بردن چین و چروک ‌های صورت
درمان جای زخم و اسکار ناشی از آسیب‌ ها، جوش ‌ها و آکنه ‌های پوستی
درمان شل شدگی و افتادگی پوست

کاربرد های درمانی لیزر فرکشنال CO2

درمان جای جوش صورت
درمان جای خال های پوستی
درمان لک صورت
درمان زگیل تناسلی
از بین بردن کک و مک
لایه ‌برداری و جوان‌ سازی پوست
لابیا پلاستی

الیت

دستگاه لیزر الیت با دو طول موج متفاوت، دستگاهی منحصر به فرد و با سرعت بسیار بالا میباشد که به ‌راحتی برای رفع موهای زائد در تایپ های پوستی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بـا توجه به اینکه در این دستگاه از دو نوع طول موج می شود، افرادی که پوست خود را با آفتاب یا سولاریوم برنزه کرده اند به ‌راحتی می توانند از این لیزر استفاده کنند.

مهم ترین ویژگی لیزر الیت

رفع چین و چروک های سطح پوست
جوان‏ سازی پوست
رفع ضایعات عروقی نمایان روی سطح پوست صورت و پا
رفع کک و مک و لکه ‌های ظاهر شده بر اثر بالا رفتن سن
رفع ضایعات ناشی از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید و قرمزی صورت
رفع لکه های پوستی

لیزرکابینUVB

نوردرمانی یکی از روش های درمانی مهم در بیماری های مختلف پوستی مانند بیماری های پیسی و کک و مک، پسوریازیس، اگزمای پوستی، خارش های ناشی از تماس با آب، محسوب می شود. تابش نورهای ماوراء بنفش اثرات متعددی بر روی پوست افراد دارد که دو عملکرد آن در جهت درمان بیماریهای پوستی استفاده می شود. اولین اثر آن تحریک و تکثیر سلولهای رنگدانه ساز پوستی و اثر دوم آن تنظیم و مهار سیستم ایمنی پوستی می باشد.

مهم ترین ویژگی ماسک با طیف نور قرمز برای پوست صورت:

از نور قرمز برای تحریک فرایند کلاژن سازی پوست صورت استفاده می‌شود که موجب ‌ترمیم بافت‌ های آسیب‌ دیده در شروع اولین جلسه نوردرمانی می باشد. به وسیله ماسک نوری قرمز، فرآیند کلاژن سازی جهت جوانسازی پوست و جمع کردن منافذ باز پوستی و رفع چین و چروک های صورت ایجاد میگردد.

مزیت های طیف نور آبی برای پوست صورت:

باکتری ‌های موجود در آکنه حاوی موادی به نام پورفرین ها است. نور آبی ماسک در این روش قادر به نابودی پورفرین ها میباشد و آکنه را بعد از 24 ساعت از بین می برد تا گسترش پیدا نکند. ماسک با نور آبی برای آرامش افراد حساس نیز بسیار مؤثر میباشد.

کاربرد طیف طول موج نور سبز برای پوست صورت:

این طیف نوری در ماسک باعث تعادل رنگ‌ دانه‌ های پوستی می‌شود که به دنبال آن کاهش چین و چروک‌ های پوستی، جلوگیری از پیری پوست و بهبود روند بازسازی زخم های پوستی را دارد.

مدلایت

دستگاه لیزر مدلایت که به عنوان دستگاه پاک کردن تاتو و خالکوبی مورد استفاده قرار میگیرد قابلیت رفع لک های صورت و بدن، لک های دوران بارداری و تغییرات هورمونی، لک های مادرزادی ماه گرفتگی، کک و مک و… را نیز دارد.

مهم ترین ویژگی لیزر مدلایت در یک نگاه

آمریکا FDAدارای تاییدیه
رفع انواع خالکوبی و تاتو
رفع کک و مک های پوستی صورت
از بین بردن خال های سطحی پوست
رفع لک های پیری
رفع لک های دوران بارداری